Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2011

Είσοδος της Λουξ στην αγορά του νερού

Με ένα δυναμικό επενδυτικό πλάνο για το 2012, απαντά στην κρίση η πατρινή βιομηχανία αναψυκτικών "Λουξ Μαρλαφέκας", η οποία σχεδιάζει την είσοδό της στην αγορά του νερού και τη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων, ένα εκ των οποίων θα λανσαριστεί τη νέα χρονιά.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Μαρλαφέκας, ο όμιλος βρίσκεται σε τελικές διαπραγματεύσεις για τη νέα επένδυση στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού και αξιοποίηση πηγών, προκειμένου να στηθεί σχετική μονάδα, η οποία θα βρίσκεται στην Πελοπόννησο.

Παράλληλα, η "Λουξ" βρίσκεται σε επαφές με ξένα funds, για μία ακόμη επένδυση, που αφορά δημιουργία καινοτόμων αναψυκτικών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Nielsen, για το δίμηνο Οκτώβριο-Νοέμβριο 2011, η Λουξ στην κατηγορία all flavors καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση πανελλαδικά με μερίδιο αγοράς 15%.

Σε ότι αφορά την οικονομική χρήση του 2011, η διοίκηση της εταιρείας αναμένει αύξηση τζίρου 10- 15% σε σχέση με το 2010, με τα κέρδη να υπολογίζονται στα 2,5 εκατ. ευρώ περίπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...