Σάββατο, 14 Απριλίου 2012

2o BUSINESS ANALYTICS ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Business Analytics Forum: Expo Grand Opening R...
Business Analytics Forum (Photo credit: Scott's Camera)

« Πως μπορούν οι Επιχειρήσεις να Οδηγηθούν στα Βέλτιστα Αποτελέσματα με τη Χρήση των Business Analytics »


Για 2η φορά στην Ελλάδα, θα διοργανωθεί το συνέδριο Business Analytics, (μετά την επιτυχία του 1ου συνεδρίου το 2011) με θέμα “Πως μπορούν οι Επιχειρήσεις να Οδηγηθούν στα Βέλτιστα Αποτελέσματα με τη Χρήση των Business Analytics;”.

Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι, οι Γενικοί Διευθυντές, οι Διευθυντές και τα στελέχη των εταιρειών προσπαθούν να αγκαλιάσουν τα Business Analytics στην καθημερινότητά τους όχι μόνο λόγω της ανάγκης για βελτίωση της οργανωτικής απόδοσης, αλλά και για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Με τις τεράστιες βάσεις δεδομένων και την πληθώρα εργαλείων λογισμικού και μεθοδολογιών ακόμη και Real Time, το ερώτημα είναι: πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα Business Analytics ώστε να λαμβάνουν οι διευθυντές και τα στελέχη καλύτερες αποφάσεις;

Χάρη στις σύγχρονες λύσεις σε Business Analytics, διευθυντικά στελέχη, προγραμματιστές και αναλυτές των επιχειρήσεων είναι πλέον σε θέση να εξάγουν αποτελέσματα μέσω της εξόρυξης δεδομένων που ποτέ προηγουμένως δεν θα μπορούσαν να έχουν με τις κλασσικές μεθόδους.

Αν και τα Business Analytics μπορεί να παρέχουν μεγάλη αξία στις επιχειρήσεις, είναι αρκετά δύσκολο να εφαρμοστούν στην πράξη. Βέβαια αν και το μονοπάτι της υλοποίησης και εφαρμογής των Business Analytics είναι δύσκολο, οι απολαβές για όσες εταιρείες τα εφαρμόσουν, θα είναι τεράστιες.

Case Studies που αφορούν τα τμήματα Marketing, Merchandising, Ανθρώπινου Δυναμικού, Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Παραγωγής, για τις Τηλεπικοινωνίες, Τράπεζες, Ασφαλιστικές Εταιρείες, Λιανικού Εμπορίου, Υπηρεσιών, Ενέργειας, Leasing θα αναπτυχθούν στις παρουσιάσεις από τους ομιλητές.


Μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν στα πλαίσια του συνεδρίου είναι τα παρακάτω:

· Πώς η Wal-Mart χρησιμοποιεί εφαρμογές Business Analytics στο Ανθρώπινο Δυναμικό, στο Marketing, στο Merchandising και στα τμήματα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας;

· Τα Big Data είναι το επόμενο σύνορο για την καινοτομία, τον ανταγωνισμό και την παραγωγικότητα. Πώς μια εταιρεία μπορεί να συνδυάσει ένα τεράστιο αριθμό δεδομένων που μπορούν να παρέχουν πρωτοφανή αξία με τη δύναμη της εφαρμογής των Business Analytics;

· Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά και αποδοτικά την πληθώρα των εργαλείων και των μεθοδολογιών;

· Έχοντας αναλυτικές δυνατότητες και καλύτερα δεδομένα, μπορεί κάποιος να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;

· Ποιος είναι ο ρόλος της εφαρμογής των Business Analytics στη βιομηχανία υγείας; Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αυξήσει τις επιδόσεις των επιχειρήσεων στον κλάδο αυτό;

· Ποια είναι τα βήματα που χρειάζεται κάποιος να ακολουθήσει για να βελτιώσει τις επιχειρηματικές του αποφάσεις;

· Οι πελάτες γίνονται όλο και πιο δύσκολοι στο να μείνουν πιστοί σε μία εταιρεία. Πώς μπορεί μια εταιρεία να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία της ΒΑ για την αύξηση της πιστής τους πελατείας;

· Τα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media) έχουν αυξηθεί εκθετικά και χρησιμοποιούνται όλο και πιο πολύ από τους χρήστες του internet και των smartphones. Πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα Business Analytics ώστε οι εταιρείες να εξάγουν αξία μέσω των κοινωνικών δικτύων; Πως μπορεί ένας marketer να εστιάσει αποτελεσματικά την επικοινωνία του και την κοινωνική επιρροή σε συγκεκριμένες κοινότητες κοινωνικών δικτύων;

· Πώς μπορεί κάποιος να ανακαλύψει τις άγνωστες συμπεριφορές των πελατών του μέσω των social media;

· Ποιες είναι οι δυσκολίες να εφαρμόσει τα Business Analytics στην ασφαλιστική βιομηχανία και ποιες είναι οι διαφορές με τους άλλους κλάδους της αγοράς (Τηλεπικοινωνίες, Τραπεζική, Λιανική) που χρησιμοποιούν ΒΑs;

· Υπάρχει κάποια προσέγγιση με τη χρήση των Business Analytics για να εντοπίσει ένας αναλυτής συμπεριφορές στον ασφαλιστικό κλάδο;

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα χωρίς παράλληλη μετάφραση στην ελληνική.

Οργανωτές:


Financial-Academy.eu: Ξεκίνησε τις δραστηριότητές της τον Ιούνιο του 2010 με σκοπό να παρέχει εκπαίδευση στους επαγγελματίες της αγοράς από άλλους καταξιωμένους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται είτε στην ελληνική αγορά είτε εκτός αυτής. Σκοπός της εταιρείας είναι να δημιουργήσει το κατάλληλο πεδίο γρήγορης επιμόρφωσης γνωστικών αντικειμένων με σκοπό την εφαρμογή τους στην πράξη από τους συμμετέχοντες στα επιμορφωτικά σεμινάρια.

Η Whiztech προσφέρει καινοτόμες λύσεις στις υπηρεσίες διαδικτύου και το social media marketing σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη. Η ομάδα μας αποτελείται από νέους ανθρώπους που είναι απόλυτα εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και την προώθηση στο διαδίκτυο. Η Whiztech με το ολοκληρωμένο δίκτυο συνεργατών της είναι σε θέση να αναλάβει σύνθετα έργα εφαρμόζοντας μεθόδους που διασφαλίζουν την ποιότητα και τη συνέπεια.

To Business-Analytics.gr έχει ως σκοπό την ενημέρωση των επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως μεγέθους, για τα Business Analytics εργαλεία και μεθοδολογίες καθώς και τον τρόπο εφαρμογής τους στα αντίστοιχα τμήματα των επιχειρήσεων. Το site προσφέρει ειδήσεις, ενημέρωση και συνεντεύξεις από επαγγελματίες της ελληνικής και ξένης αγοράς καθώς και Case Studies.


Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012
Cotsen Hall: Αμερικάνικη Σχολή Κλασσικών Σπουδών
Κολωνάκι-Αθήνα
www.BusinessAnalyticsForum.gr

 
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...