Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

Ο Gianfranco Lanci επικεφαλής της Lenovo σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική

Η Lenovo, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία προσωπικών υπολογιστών στον κόσμο, ανακοινώνει σήμερα το διορισμό του Gianfranco Lanci στη θέση του senior vice president (SVP) και president της Lenovo σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Ο Gianfranco Lanci, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Acer, θα ενισχύσει από τη θέση αυτή την ανάπτυξη της Lenovo στην περιοχή.

Η Lenovo υπήρξε η εταιρεία PC με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη παγκοσμίως για περισσότερα από δύο χρόνια, ενώ πέρυσι απέκτησε τη MEDION στη Γερμανία με σκοπό να βοηθήσει την ταχέα αναπτυσσόμενη πορεία της εταιρείας στην Ευρώπη. Με τη σημερινή ανακοίνωση, ο Gianfranco Lanci περιγράφει τα σχέδιά του για το πώς θα οδηγήσει τη Lenovo στην τριάδα των κορυφαίων εταιρειών PC σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική μέχρι το 2013.

«Η περασμένη χρονιά έφερε αναταράξεις και αβεβαιότητα σε πολλές εταιρείες ηλεκτρονικών υπολογιστών, αλλά η δική μας στρατηγική, να προστατέψουμε την κληρονομιά μας, τα μοντέλα THINK, αλλά και να εισχωρήσουμε σε νέες αγορές, όπως στο ‘consumer space’, κατάφερε να μείνει σταθερή στη διάρκεια του χρόνου», είπε ο Gianfranco Lanci, ο οποίος ξεκινάει επίσημα σήμερα, 2 Απριλίου, τη θητεία του ως Πρόεδρος της Lenovo σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. «Είμαστε ήδη δυνατοί στη Ρωσία και τη Γερμανία στον καταναλωτικό τομέα και η στρατηγική μας για τη φετινή χρονιά είναι να διαδώσουμε τα μοντέλα IDEA σε περισσότερες χώρες του ΕΜΑΑ[i]

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo Yuanqing Yang προσέθεσε: «Αναγνωρίζουμε ότι με τη Lenovo μπαίνουμε σε μια καινούρια εποχή –την PC-plus– κατά την οποία τα PC παραμένουν στο κέντρο της ψηφιακής ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων αλλά γίνονται και η καρδιά ενός οικοσυστήματος που αποτελείται από tablets, smart phones και smart TVs. Σε αυτή τη νέα εποχή πρέπει να συνεχίσουμε να κερδίζουμε στο χώρο της εμπορικότητας και των PC, αλλά και να διευρύνουμε την παγκόσμια κατανάλωση και την παρουσία των SMB στην αγορά των υπολογιστών και άλλων προσωπικών τεχνολογικών συσκευών. Ο Gianfranco Lanci φέρνει στη Lenovo σπουδαία εμπειρία, ηγεσία και τεχνογνωσία, σε αυτούς ακριβώς τους τομείς. Είμαι βέβαιος ότι μπορεί να μας βοηθήσει να κατορθώσουμε τους στόχους αυτούς τόσο στο ΕΜΑΑ όσο και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο.»

Ο Gianfranco Lanci επισήμανε ότι η άνοδος των tablets και η κινητικότητα νέων ειδών PC, όπως τα λεπτά Ultrabooks που είναι τώρα στη μόδα, δημιουργούν νέες ευκαιρίες για τη Lenovo. “Το ΕΜΑΑ είναι μια στρατηγικά κρίσιμη αγορά για εμάς. Πρέπει να διατηρήσουμε την εμπορική μας ηγεσία – είμαστε νούμερο ένα στην εμπορικότητα παγκοσμίως - επεκτείνοντας δραστικά την παρουσία μας τόσο στην καταναλωτική όσο και στην SMB αγορά της περιοχής. Αυτό θα μας βοηθήσει να καταφέρουμε να κερδίσουμε το 10% από το μερίδιο της αγοράς στις δέκα κορυφαίες χώρες του ΕΜΑΑ και να πετύχουμε το μακροπρόθεσμο στόχο μας να γίνουμε μία από τις τρεις κορυφαίες εταιρείες του ΕΜΑΑ.”

Η ανάληψη της θέσης του Προέδρου της Lenovo στο ΕΜΑΑ από τον Gianfranco Lanci έρχεται να σφραγίσει την αναδιοργάνωση της εταιρείας που δημιουργεί τέσσερις νέες γεωγραφικές περιοχές – Ευρώπη, Μέση Ανατολή/ Αφρική, Ασία/ Ειρηνικός/Λατινική Αμερική, Κίνα και Βόρεια Αμερική, και ισχύει επίσημα από σήμερα, 2 Απριλίου 2012. Η γεωγραφική αυτή αναδιοργάνωση θα δημιουργήσει πιο αποδοτικές και γρήγορα κινούμενες γεωγραφικές περιοχές, επιτρέποντας στη στρατηγική της εταιρείας ‘Προστασία & Επίθεση’ να εφαρμοστεί σε βάθος και πιο αποτελεσματικά, σε όλο το κόσμο. Η στρατηγική αυτή έχει επιτρέψει στη Lenovo να “προστατέψει” την καρδιά των επιχειρήσεών της στην Κίνα, καθώς και τον παγκόσμιο εμπορικό χώρο ώστε να αυξήσει τα κέρδη της και να επενδύσει στην επέκταση στις αναδυόμενες αγορές των καταναλωτικών συσκευών και του κινητού internet. Η στρατηγική αυτή έχει ως αποτέλεσμα, η Lenovo να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία κατασκευής προσωπικών υπολογιστών για εννέα συνεχόμενα τρίμηνα, ξεπερνώντας την ευρύτερη αγορά για 11 συνεχόμενα τρίμηνα. Η εταιρεία, η οποία ήδη οδηγεί την αγορά στις αναδυόμενες αγορές και που πρόσφατα ανακοίνωσε τα κέρδη του τρίτου τριμήνου, σημειώνοντας ρεκόρ τόσο στο μερίδιό της στην παγκόσμια αγορά (14%) όσο και στα έσοδα της, κερδίζει σε κάθε κατηγορία προϊόντος, και ετοιμάζει μία νέα συναρπαστική σειρά προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της PC-Plus γενιάς.

Το ΕΜΑΑ είναι η μεγαλύτερη γεωγραφική περιοχή για τη Lenovo και είναι χωρισμένο σε επτά μικρότερες περιοχές.* Είναι ένας ποικιλόμορφος συνδυασμός από ώριμες αλλά και αναδυόμενες αγορές, που προσφέρει ιδιαίτερες ευκαιρίες για ανάπτυξη σε κάθε αγορά και κάθε ανάγκη, συμπεριλαμβανομένων των καταναλωτών, των μικρών, μεσαίων ή μεγάλων επιχειρήσεων, και του δημόσιου τομέα.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...