Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Το 1ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην Ελληνική αγορά: « Τμηματοποίηση της Πελατειακής Βάσης και πώς χρησιμοποιείται για την Δημιουργία Αποτελεσματικού Στρατηγικού Πλάνου»

Για 1η φορά στην Ελλάδα, διοργανώνεται Σεμινάριο με θέμα  «Τμηματοποίηση της πελατειακής βάσης και πώς Χρησιμοποιείται για την Δημιουργία Αποτελεσματικού Στρατηγικού Πλάνου» την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012 στο κτίριο Κωστή Παλαμά. [www.CRM-Analytics.gr].
Σε εποχές οικονομικής ύφεσης, όπως αυτή που διανύουμε, οι εταιρίες καλούνται να επικεντρώνονται  όλο και περισσότερο στο υφιστάμενο πελατολόγιό τους.
Θα πρέπει να είναι σε θέση να καταστρώνουν τα στρατηγικά τους πλάνα σύμφωνα με τις ανάγκες και την δυναμική των πελατών τους και με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη και διακράτηση των σχέσεών τους με την εταιρία.
Όλοι οι πελάτες δεν είναι ίδιοι, διαφοροποιούνται ως προς τις ανάγκες, την συμπεριφορά και τη δυναμική τους. Ένα σωστό στρατηγικό πλάνο πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τις διαφορές αυτές και να τμηματοποιεί την πελατειακή βάση αναλύοντας την οικονομική προοπτική, τον ανταγωνισμό, τις ευκαιρίες και τους κινδύνους του κάθε τμήματος (segment).
Η τμηματοποίηση των πελατών (customer segmentation) είναι ένα από τα σημαντικότερα στρατηγικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τις εταιρίες προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού που δημιουργείται κυρίως σε ώριμες αγορές σαν αυτή της τηλεφωνίας.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε στελέχη CRM & Marketing. Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω ειδικότητες.
              CRM & Campaign Management
              Strategic Marketing
              Market Research
              New Product Development
              Direct Marketing
              Data Mining

Λίγα λόγια για το Πρόγραμμα του Σεμιναρίου
·         Πότε χρησιμοποιείται το Segmentation
·         Είδη Segmentation και εφαρμογές
·         Μεθοδολογία Segmentation και ανάγκες σε δεδομένα
·         KPIs για την παρακολούθηση και ανάλυση των Segments
·         Market Research & Segmentation
·         Δημιουργία Στρατηγικού Πλάνου & Segmentation
·         Τμηματοποίηση του πελατολογίου με την χρήση της μεθοδολογίας “Two Rivers
·         Επαναπροσδιορίζοντας την Επιχειρηματικότητα στο Λιανεμπόριο με την Αξιοποίηση των Πληροφοριών που Προκύπτουν από τις Κάρτες Πιστότητας
·         Χρήση του Segmentation στην λιανική τραπεζική
·         Χρήση του Segmentation στην κινητή τηλεφωνία
·         Χρήση του Segmentation στην ασφαλιστική αγορά 
Οργανωτές: 
Financial-Academy.eu, CustomersDNA, Business-Analytics.gr

Χορηγοί του Σεμιναρίου
·         Communication Sponsors: Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ, ICAP Management Solutions
·         Executives Recruitment Sponsor: JobHunterNetwork.com
·         Online Sponsors: Derivatives.gr, Insurance Daily
·         Public Relations Sponsor: Action Global Communications

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε το www.CRM-Analytics.gr   ή τηλεφωνείστε στο 210-6846329
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...