Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2012

Το κίνημα Ignite Athens ανακοινώνει τους νικητές


Η Επιτροπή του κινήματος Ignite Athens και οι σύμβουλοι του από την Αμερική και την Ευρώπη ανακοίνωσαν τους νικητές της πρώτης διοργάνωσης Ignite Athens που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα στις 20 Σεπτεμβρίου 2012 και οι οποίοι έχουν προκριθεί στην τελική φάση. 

Οι πέντε βραβευθέντες νεοφυείς οργανισμοί επέδειξαν, όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωσή της η Επιτροπή, «αριστεία ως προς τους βασικούς άξονες της ερμηνείας», οι όποιοι είναι οι εξής:
Μοντέλο Καινοτομίας
Επεκτασιμότητα στην Διεθνή Αγορά
Επαγγελματική ωριμότητα του Concept
Ορόσημα που έχουν επιτευχθεί όσον αφορά στην ανάπτυξη και / ή την εφαρμογή του concept
Ευθυγραμμισμένοι στόχοι με τις απαιτήσεις της αγοράς συνολικά ή/και εξειδικευμένης αγοράς
Δυνατότητα του concept και των επιπτώσεων στην αγορά την οποία αναφέρεται το προϊόν / υπηρεσία

Οι πέντε οργανισμοί – Igniters οι οποίοι έχουν περάσει στην τελική φάση είναι οι ακόλουθοι:

Weendy – ένα κοινωνικό δίκτυο για τους λάτρεις του υδάτινου αθλητισμού και ειδικότερα του windsurfing και του kite surfing. Οι επισκέπτες μαθαίνουν σε πραγματικό χρόνο τις καιρικές συνθήκες σε παραλίες της χώρας και μοιράζονται τις εμπειρίες και τη δράση σε ζωντανή σύνδεση. Άρχισε σαν εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ φίλων αλλά σύντομα έγινε διάσημο και έτσι οι ιδιοκτήτες του Γιάννης Βαρελάς και Κατερίνα Στροπονιάτη αποφάσισαν να το μετατρέψουν και να το εξελίξουν από ένα απλό επικοινωνιακό εργαλείο για καιρικές συνθήκες σε μια εντελώς νέα εμπειρία. (www.weendy.com)

Suibee – Η Ελένη Κριετσέπη, ο Γιώργος Εξαδάκτυλος, και ο Νάσος Παπαδημητρίου έφτιαξαν μια ηλεκτρονική εφαρμογή η οποία αποκαλύπτει τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας σας, δηλαδή αν είστε εξωστρεφής, εσωστρεφής, χαλαροί, νευρικοί ή αν έχετε μία μοναδική προσωπικότητα! Το Suibee θα σας ταιριάξει με τους χρήστες που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά και θα σας ενημερώσει ως προς το τι ανεβάζουν στο διαδίκτυο. (www.suibee.com)

Dealingers – Το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι κάνουν αγορές διαδικτυακά. Ο Ηλίας Παντελάκης και Jacko Carasso, εκσυγχρονίζουν τον τρόπο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνδυάζοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, προσφέρουν για πρώτη φορά  παγκοσμίως μια πλατφόρμα προϊόντων υψηλής ζήτησης σε τεράστιες εκπτώσεις , οι οποίες μπορούν να φτάσουν έως και το 100% της λιανικής τιμής (www.dealingers.com)

Touring Machine - Είναι μια βραβευμένη διαδικτυακή πλατφόρμα, πρωταρχικός σκοπός της οποίας είναι να παρέχει στους χρήστες της ένα λεπτομερή οδηγό πόλης, ο οποίος προτείνει αρχαιολογικούς χώρους ιδιαίτερης πολιτιστικής ή αρχιτεκτονικής σημασίας, μέρη για φαγητό ή ποτό και κρυμμένα διαμάντια που δεν αναφέρονται σε τουριστικούς οδηγούς, ενώ συμπεριλαμβάνει επίσης αεροδρόμια, σχολεία, νοσοκομεία κλπ.. Ο Δρ. Ίων Ανδρουτσόπουλος και η ομάδα του στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με την ονομασία “Alaniarides”, με κύριο εκφραστή τον φοιτητή Πληροφορικής Βαγγέλη Πτερνέα, εφηύραν αυτή την χρήσιμη εφαρμογή η οποία δεν περιέχει προκαθορισμένες πληροφορίες αλλά πληροφορίες που δημιουργούνται ηλεκτρονικά μέσω της Καινοτόμου Μηχανής Παραγωγής Φυσικής Γλώσσας. (http://touringmachine.cs.aueb.gr)

Fashinating - Η Μαριλού Tζεμπελίκου, ο Πέτρος Ζιώγας και ο Αλέξης Μπάλλας δημιούργησαν αυτή την εφαρμογή η οποία ουσιαστικά αποφασίζει για εμάς και απλά μας προτείνει πώς να ντυθούμε, ανάλογα με το στυλ και το προσωπικό μας γούστο. Στόχος του είναι να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν νέα προϊόντα μόδας διαδικτυακά. Η εφαρμογή έχει συγκεντρώσει 150.000 προϊόντα μόδας και επιτρέπει στους χρήστες της να βρουν αυτό που θέλουν με βάση το προσωπικό γούστο τους. (www.fashinating.com)

H Επιτροπή έκανε επίσης ιδιαίτερη μνεία σε ακόμα 2 Igniters οι οποίοι, λόγω του ότι επικεντρώθηκαν κυρίως στην τοπική ελληνική αγορά και δεν ανέπτυξαν ένα βιώσιμο διεθνές σχέδιο, δεν επιλέχθηκαν για τον τελικό γύρο. Θέλησαν όμως να τους αναφέρουν λόγω του πραγματικά εντυπωσιακού έργου τους :

DoctorAnytime – Η Ελευθερία Ζούρου, ο Απόστολος Αποστολάκης και ο Maher Cherfan έφτιαξαν μια ιστοσελίδα που φιλοδοξεί να κάνει μια σημαντική αλλαγή στην ιατρική αγορά με την αντιμετώπιση των πραγματικών αναγκών των ασθενών και των γιατρών. Οι ασθενείς μπορούν να επιλέγουν τον γιατρό που θα τους προσφέρει την ιατρική θεραπεία που χρειάζονται με βάση τα δικά τους κριτήρια, εντελώς δωρεάν! Οι γιατροί από την άλλη πλευρά αναζητούν νέους τρόπους για να εκθέσουν το έργο τους και να προσελκύσουν νέους ασθενείς. Το Doctoranytime προσφέρει την πλατφόρμα όπου ο ασθενής όχι μόνο προσδιορίζει τον ιδανικό γιατρό αλλά επίσης μετατρέπει την πληροφόρηση σε δράση, με άλλα λόγια ο ασθενής κλείνει ραντεβού με τον γιατρό του άμεσα και διαδικτυακά. (www.doctoranytime.gr)

Linked open data – Η ομάδα των Μιχάλη Βαφόπουλου, Μάριου Μεϊμάρη,   Άγη Παπαντωνίου, Ιωάννη Αναγνωστόπουλου, Γιώργου Αλεξίου, Ιωάννη Ξυδιά, Γιώργου Βαφειάδη, Βασίλειου Λούμου και Ιωάννη Αβραάμ, δημιούργησαν μια πρωτοβουλία με κεντρικό στόχο να βοηθήσει τους πολίτες να κατανοήσουν καλύτερα πως ξοδεύονται οι φόροι που καταβάλλονται στο ελληνικό κράτος. (http://wiki.el.dbpedia.org)

Οι νικητές  θα ειδοποιηθούν τις επόμενες ημέρες για το πρώτο εργαστήριο, το οποίο θα διεξαχθεί στις αρχές του 2013, με συμμετοχή των μελών της κριτικής επιτροπής, των μελών του κινήματος Ignite Athens αλλά και των συμβούλων της εταιρίας Digiconsult προκειμένου να εξηγήσουν τα επόμενα βήματα με όλες τις λεπτομέρειες. Επίσης θα προσφέρουν τις απαραίτητες υπηρεσίες για την εξέταση των αναγκαίων συνθηκών και προϋποθέσεων βάσει των οποίων η σχεδιαζόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα κρίνεται ρεαλιστική, βιώσιμη και ικανή να παράγει το αποτέλεσμα-στόχο των νέων επιχειρηματιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...