Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013

Εκπαίδευση μαθητών λυκείων και σχολών ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔ και Ι.Ε.Κ από το Ε.Ι.Α.Χ


Διαγωνισμός για τις ειδικότητες Θερμοϋδραυλικών-Ψυκτικών και Φυσικού αερίου


Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ανάπτυξης Χαλκού (Ε.Ι.Α.Χ.) στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος έχει καθιερώσει τα τελευταία χρόνια διαγωνισμό για τους μαθητές της Τεχνικής Εκπαίδευσης.  Για πέμπτη συνεχή φορά ο συγκεκριμένος διαγωνισμός λαμβάνει χώρα στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Ο σκοπός της  προσπάθειάς αυτής είναι να φέρει πιο κοντά τους σημερινούς μαθητές και αυριανούς επαγγελματίες της Τεχνικής Εκπαίδευσης, των ειδικοτήτων Θερμοϋδραυλικών, Ψυκτικών και Φυσικού αερίου, με τα υλικά, τις εφαρμογές και τις πραγματικές συνθήκες εργασίας.

Ο διαγωνισμός  ξεκίνησε στις αρχές Μαρτίου και απευθύνεται σε όλα τα λύκεια και σχολές  ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔ και Ι.Ε.Κ, της πόλης της Θεσσαλονίκης και των όμορων νομών,  ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί το Μάιο.

Οι μαθητές αφού επιλεγούν από τους αρμόδιους καθηγητές, μεταφέρονται με πλήρη ασφάλεια κάτω από την επίβλεψη των καθηγητών τους, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Ε.Ι.Α.Χ.   Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού, παρόντες θα είναι μόνο οι εξεταζόμενοι και η αρμόδια κριτική επιτροπή, που αποτελείται από  άτομα του Ε.Ι.Α.Χ. Τα υλικά που χρειάζονται για την διεξαγωγή του διαγωνισμού διατίθενται από την ελληνική εταιρία βιομηχανίας Χαλκού “ΧΑΛΚΟΡ”, η οποία στηρίζει την ενέργεια αυτή.

Το ΕΙΑΧ, στο πλαίσιο του διαγωνισμού ενημερώνει διεξοδικά τους μαθητές για θέματα όπως η σημασία της διαδικασίας μεταλλουργίας του χαλκού στην παραγωγή του μετάλλου και στις εφαρμογές του, οι εφαρμογές των χαλκοσωλήνων καθώς και η υλοποίηση ασφαλών και αποτελεσματικών δικτύων σωληνώσεων.


Επίσης, ο τεχνικός σύμβουλος του Ε.Ι.Α.Χ στη Θεσσαλονίκη, κ. Σωκράτης Θεοδωρίδης, αναλύει την αξία της θεωρητικής γνώσης και πως αυτή συνδέεται με τις πρακτικές εφαρμογές των διαφόρων δικτύων. Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην ανάπτυξη στοιχείων επαγγελματισμού από τους μελλοντικούς επαγγελματίες για την κατανόηση του τρόπου άσκησης του επαγγέλματος. Όλα τα παραπάνω αποτελούν την εισαγωγή των μαθητών στη διαδικασία του διαγωνισμού έτσι ώστε, πριν την έναρξη, οι διαγωνιζόμενοι να έχουν μπει στο κλίμα του συναγωνισμού και της άμιλλας.

Από το σύνολο των μαθητών που θα συμμετάσχουν και από τη βαθμολογία που θα λάβουν, θα βραβευτεί ο καλύτερος ως ο υδραυλικός της χρονιάς. Βραβεία θα απονεμηθούν στους τρεις πρώτους ενώ θα λάβουν αναμνηστικό δίπλωμα-πλακέτα τα σχολεία των μαθητών που θα βραβευθούν .

Με το τέλος του διαγωνισμού, το Ελληνικό Ινστιτούτο Ανάπτυξης Χαλκού ολοκληρώνει το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα, έχοντας επιτύχει τον στόχο του, ο οποίος είναι η δημιουργία σωστών μελλοντικών επαγγελματιών στον χώρο των θερμοϋδραυλικών.

Σε δηλώσεις του ο κ. Νίκος Βεργόπουλος, Γενικός Διευθυντής του Ε.Ι.Α.Χ. τόνισε: «Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε η εκπαίδευση των θερμοϋδραυλικών θεωρείται απαραίτητη για το Ινστιτούτο, προσφέροντας προστιθέμενη αξία στους αυριανούς επαγγελματίες της ελληνικής αγοράς, προκειμένου να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...