Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

KALLIMANIS GOES DIGITAL! Δυναμική παρουσία της εταιρίας ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ στo internet και τα social media

Δυναμική είσοδο στα social media και στο ευρύτερο digital έκανε η εταιρία ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2013 με τη δημιουργία νέας εταιρικής ιστοσελίδας, εταιρικής σελίδας στο Facebook αλλά και τη δημιουργία του Lovefish.gr, του ιστότοπου που αποτελεί πλέον το online σημείο αναφοράς για ό,τι έχει να κάνει με τις γεύσεις της θάλασσας. Στόχος της εταιρίας, η καθημερινή διαδραστική επαφή με τους καταναλωτές και η ενημέρωση του ευρύτερου κοινού για το ψάρι. Η ανταπόκριση των online επισκεπτών ήταν εντυπωσιακή καθώς μέσα στο 1ο τετράμηνο του 2013, 18.500 φίλοι κατέκλυσαν το facebook της εταιρίας, ενώ οι επισκέπτες του Lovefish.gr ξεπέρασαν τους  50.000.

Αναλυτικότερα, η εταιρία ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ προχώρησε στη δημιουργία εξειδικευμένου και πρωτότυπου website με κεντρικό θέμα το ψάρι. Στο Lovefish.gr οι επισκέπτες  βρίσκουν χρήσιμες πληροφορίες για τα ψάρια και τη διατροφή, καθώς και συνταγές και έξυπνες συμβουλές από τον chef Λευτέρη Λαζάρου για τη μαγειρική διαχείριση ψαριών και θαλασσινών.

Παράλληλα, η εταιρία προχώρησε σε ριζική αλλαγή της εταιρικής ιστοσελίδας της. Η νέα εταιρική ιστοσελίδα της (www.kallimanis.gr) συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την εύκολη πλοήγηση σε πληροφορίες για τις δραστηριότητές της και τα προϊόντα της, ενώ παράλληλα απεικονίζει τις εταιρικές αξίες της για καινοτομία, ποιότητα και φροντίδα για τον άνθρωπο, καθώς επίσης και την ελληνική ταυτότητά της.
Τέλος, το Facebook επέλεξε η εταιρία ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ για να επικοινωνεί άμεσα και διαδραστικά με το online κοινό. Κυρίαρχο στοιχείο και στην fan page της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ (facebook.kallimanis1956) αποτελεί η υψηλή αισθητική, οι προσφορές προϊόντων και οι διασκεδαστικοί διαγωνισμοί, όπως το «KALLIMANIS AQUADEMY» που διήρκεσε 4 εβδομάδες και ξεπέρασε τα 6.000 likes με πάνω από 3.000 συμμετοχές.

 «Για εμάς η καθημερινή  επικοινωνία με το ευρύ κοινό  αποτελεί πηγή έμπνευσης και βελτίωσης» δηλώνει Σοφία Παΐζη, Marketing Director της εταιρίας. «Στο πλαίσιο αυτό αξιοποιήσαμε τα δυναμικά εργαλεία που μας προσφέρει το διαδίκτυο και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με τη μεγάλη ανταπόκρισή των online επισκεπτών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...